سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های ایسوس

معرفی و بررسی جدید ترین گوشی، لپ تاپ، مانیتور و سایر محصولات مرتبط با تکنولوژی

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های ایسوس


ایسوس را می‌توان مشهورترین برند بازار لپ‌تاپ در جهان دانست. این شرکت حدود 30 سال پیش در تایوان راه‌اندازی شد و طی این سال‌ها با تداوم روند صعودی خود توانسته به یکی از بهترین شرکت‌های حوزه قطعات کامپیوتری و تولید لپ‌تاپ تبدیل شود. دلیل موفقیت ایسوس واضح است، این شرکت در تمام این سال‌ها با تمرکز بر روی کیفیت کالاهای تولیدی خود، اعتبار فراوانی کسب کرده و طرفداران بسیاری دارد. لپ تاپ های ایسوس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. کیفیت بالا و دوام لپ تاپ های ایسوس، از مهم‌ترین شاخصه‌های این محصولات هستند که موجب شده تا ایسوس به برند محبوبی در بازار تبدیل شود...


ایسوس را می‌توان مشهورترین برند بازار لپ‌تاپ در جهان دانست. این شرکت حدود 30 سال پیش در تایوان راه‌اندازی شد و طی این سال‌ها با تداوم روند صعودی خود توانسته به یکی از بهترین شرکت‌های حوزه قطعات کامپیوتری و تولید لپ‌تاپ تبدیل شود. دلیل موفقیت ایسوس واضح است، این شرکت در تمام این سال‌ها با تمرکز بر روی کیفیت کالاهای تولیدی خود، اعتبار فراوانی کسب کرده و طرفداران بسیاری دارد. لپ تاپ های ایسوس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. کیفیت بالا و دوام لپ تاپ های ایسوس، از مهم‌ترین شاخصه‌های این محصولات هستند که موجب شده تا ایسوس به برند محبوبی در بازار تبدیل شود.

ایسوس در بازار ایران هم محبوب است، در حال حاضر انواع لپ تاپ ایسوس در بازار یافت می‌شود و مشتریان خود را دارد. البته با وضع کنونی قیمت ارز، تمامی محصولات وارداتی بازار ایران از جمله لپ‌تاپ، با افزایش قیمت مواجه شدند و لپ‌تاپ‌های ایسوس نیز قیمتی بیش از 10 میلیون تومان دارند. با این وجود تعداد بسیاری به دنبال خرید لپ‌تاپ هستند و انتخاب اولشان خرید یک لپ تاپ ایسوس است. به همین جهت در ادامه به معرفی بهترین لپ تاپ ایسوس در رده‌های قیمتی مختلف پرداخته‌ایم. 

فهرست بهترین لپ تاپ های ایسوس

  • لپ تاپ Acer Aspire A315-34-C3VD
  • لپ تاپ Asus VivoBook R565MA
  • لپ تاپ ASUS X540MB
  • لپ تاپ Asus ExpertBook P1510CJA
  • لپ تاپ ASUS VivoBook X509JB

لپ تاپ Acer Aspire A315-34-C3VD

در بین لپ تاپ های اقتصادی و ارزان قیمت بازار، لپ تاپ ایسر اسپایر A315-34-C3VD به دلیل داشتن بدنه باریک، قیمت مناسب و نمایشگر خوب به نسبت کلاس کاری، ارزش خرید مناسبی دارد. این مدل را می توانید برای استفاده های روزمره، اداری و وب گردی مورد استفاده قرار دهید. در بخش ارتقاء نیز حافظه رم و ذخیره سازی آن، قابل ارتقاء است.

به هر حال باید به یاد داشته باشید که با یکی از ارزان ترین لپ تاپ های بازار روبرو بوده و نباید انتظار پردازش های سنگین را از آن داشته باشید. این لپ تاپ برای پردازش های گرافیکی خود به تراشه گرافیکی مجتمع Intel UHD 610 متکی بوده و از پردازنده 2 هسته سلرون اینتل بهره می برد.


لپ تاپ Asus VivoBook R565MA

در بین لپ تاپ‌های اقتصادی، می‌توان گفت که تنها ایسوس و ایسر اقدام به استفاده از نمایشگرهای FHD کرده و در این میان ایسوس دست برتر را دارد. در نتیجه خرید مدل‌هایی نظیر VivoBook R565MA برای کاربرانی که کیفیت نمایشگر برای آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گزینه‌ای ایده آل هستند. این لپ تاپ با تکیه بر پردازنده پنتیوم N5030 و گرافیک مجتمع UHD 605، به همراه 4 گیگابایت حافظه رم که پیشنهاد می‌شود آن را تا 8 گیگابایت ارتقاء دهید، گزینه‌ای مناسب برای استفاده‌های اداری، روزمره، حسابداری و مولتی مدیا است.

این لپ تاپ فاقد دیسک درایو بوده که البته کاهش ضخامت را مدیون همین مسئله است. وزن پایین با قابلیت حمل پذیری بالا، بدنه با طراحی عدم جذب اثر انگشت و استفاده از سیستم صوتی سونیک مستر را می‌توان جزو دیگر ویژگی‌های این مدل دانست. با توجه به قیمت، نقطه ضعف و انتقادی به این مدل وارد نیست. به هر حال به یاد داشته باشید که این گزینه برای کاربردهای مهندسی مناسب نخواهد بود.


لپ تاپ ASUS X540MB

اگر به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی با نمایشگر FHD با کیفیت و همچنین کارت گرافیک مستقل هستید، لپ تاپ ایسوس X540MB گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود. این محصول با بهره مندی از نمایشگر FHD و پشتیبانی از نزدیک به 50 درصد از گستره رنگ NTSC، گزینه ای مناسب و اقتصادی برای افرادی است که با برنامه های طراحی و ادیت عکس و یا فیلم سر و کار دارند.

صفحه کلید بسیار ارگونومیک که برای تایپ های طولانی مورد استفاده قرار می گیرد، و همچنین وزن پایین از جمله دیگر ویژگی های این لپ تاپ هستند. پشتیبانی از درایو نوری ODD و امکان ارتقاء حافظه رم نیز دیگر ویژگی های لپ تاپ ایسوس X540MB به شمار می روند. این لپ تاپ را برای کاربردهای طراحی، روزانه، اداری و تایپ های طولانی توصیه می کنیم. به یاد داشته باشید که این مدل برای اجرای برنامه های ادیت و مهندسی سنگین که با CPU نیز سر و کار دارند، چندان مطلوب نیست.


لپ تاپ Asus ExpertBook P1510CJA

اگر به دنبال یک لپ تاپ سریع هستید که برنامه‌های مبتنی بر حافظه‌های نیمه هادی و همچنین پردازنده را با سرعت بالایی پردازش کند، ExpertBook P1510CJA گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. این لپ تاپ نیازی به ارتقاء سخت افزاری نداشته و برای کاربردهایی نظیر برنامه نویسی، تایپ‌های طولانی، برنامه‌های مهندسی، برنامه‌های گرافیکی (بدون رندر سنگین) و طراحی بسیار مناسب است.

یکی از ویژگی‌ها و البته برتری‌های این مدل به نسبت رقبای هم سطح، استفاده از نمایشگر IPS با کیفیت بالا به نسبت قیمت است. احتمالاً باتری 32 واتی را می‌توان تنها نقطه ضعف این مدل دانست که باید همواره نگران استفاده از شارژر در کنار آن باشید. این لپ تاپ فاقد کارت گرافیک بوده و برای اجرای بازی‌ها مناسب نیست.


لپ تاپ ASUS VivoBook X509JB

یک لپ تاپ چند کاره که با قیمت مناسب و نمایشگر با کیفیت، دست رد به هیچ یک از نیازهای شما نخواهد زد. لپ تاپ ایسوس ویووبوک X509JB در پیکربندی مورد نظر ما دارای بدنه باریک، وزن پایین، نمایشگر با کیفیت به نسبت مدل های مشابه و سخت افزار مناسب به نسبت قیمت است. این لپ تاپ برای کاربردهای گوناگون، از برنامه نویسی گرفته تا رندر و ... مناسب است. همچنین می توانید روی اجرای بازی های نسبتا قدیمی و E-Sport هم با آن حساب کنید.



در صورت اضافه کردن یک درایو SSD به آن، به حداکثر سرعت سخت افزارها دست خواهید یافت. صفحه کلید ارگونومیک برای تایپ های طولانی نیز از جمله دیگر ویژگی های این مدل به شمار می رود. با توجه به سخت افزارهای مورد استفاده، به جز اضافه کردن درایو SSD ارتقاء دیگری در این مدل نیاز نیست. پس می توانید روی آن برای تمام کاربردها حساب کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.