دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

بررسی بهترین لپ تاپ های سرفیس

معرفی و بررسی جدید ترین گوشی، لپ تاپ، مانیتور و سایر محصولات مرتبط با تکنولوژی

بررسی بهترین لپ تاپ های سرفیس



اولین لپ تاپ مایکروسافت که با نام سرفیس وارد بازار شده بود که حدودا در سال 2012 منتشر شده بود، به عنوان لپ تاپ اصلی مایکروسافت بود که رفته رفته مایکروسافت شروع به گسترش این بخش خود کرد و با در نظر گرفتن بهترین تکنولوژی های روز دنیا توانست بخش قابل توجه ای از بازار را به خود اختصاص دهد.
بنابراین ما در اینجا هستیم تا شما را بیشتر با این لپ تاپ ها آشنا کنیم و باعث شویم تا راهنمای خوبی برای شما عزیزان شویم، پس در ادامه با ما همراه باشید... .


معرفی بهترین لپ تاپ های سرفیس

  • لپ تاپ سرفیس مدل Microsoft Surface Book 2- A – 15 inch Laptop
  • لپ تاپ سرفیس مدل ۱۵ اینچی مایکروسافت مدل Surface Book 2- B
  • لپ‌تاپ ۱۳ اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 2 – D
  • لپ‌تاپ ۱۳ اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 2 – E


لپ تاپ سرفیس مدل Microsoft Surface Book 2- A – 15 inch Laptop

لپ‌تاپ ۱۵ اینچی Microsoft Surface Book 2- A از جمله لپ‌تاپ‌های تبدیل پذیر به شمار می‌آید چرا که به کمک لولای متصل کننده صفحه نمایش به بدنه‌ی لپ‌تاپ، در هر لحظه می‌تواند به تبلتی شگفت‌انگیز تبدیل شود.
صفحه‌نمایش لمسی این محصول با استفاده از پنل اختصاصی مایکروسافت یعنی PixelSence وضوح تصویری عالی و برابر با ۳۲۴۰×۲۱۶۰ ارائه می‌کند. زاویه دید بالای صفحه‌نمایش با وجود براق بودن روکش و شفافیت تصاویر حتی در محیط‌های خارجی از دیگر مزیت‌های این محصول به شمار می‌آید.



سخت افزار و باتری :

اگر می‌خواهید لپ‌تاپی داشته باشید که پاسخگوی نیاز کارهای نیمه‌حرفه‌ای و حرفه ای باشد و همچنین اجازه لذت بردن از بازی‌های ویدئویی را به شما بدهد این محصول می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد. چرا که مایکروسافت با بهره بردن از پردازنده‌های سریCore i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت رم، گرافیک ۶ گیگابایتی با حافظه اختصاصی (NVIDIA GeForce GTX 1060) و حافظه داخلی SSD قدرت ویژه‌ای به این لپ‌تاپ بخشیده است.
به کمک باتری استفاده شده در این لپ‌تاپ می‌توانید تا ۱۷ ساعت به تماشای ویدئو بنشینید بدون آنکه دغدغه تمام شدن آن را داشته باشید.
قلم دیجیتالی که با نام Surface Pen برای این دستگاه در نظر گرفته شده، به صورت جدا قابل تهیه بوده و برای کار و طراحی روی صفحه‌ی نمایش لمسی دستگاه به کار شما می‌آید.
پورت‌های ورودی و خروجی روی دستگاه را دو پورت USB 3.1، یک پورت USB Type-C، کارت‌خوان و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا تشکیل می‌دهند که البته به‌غیر از جک صدا باقی پورت‌ها روی داک قرار گرفته‌اند.

لپ تاپ سرفیس مدل ۱۵ اینچی مایکروسافت مدل Surface Book 2- B

لپ‌تاپ ۱۵ اینچی مایکروسافت مدل Surface Book 2- B همانند سریA از پردازنده‌های سریCore i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت رم، گرافیک ۶ گیگابایتی با حافظه اختصاصی (NVIDIA GeForce GTX 1060) بهره می‌برد اما وجه تمایز آن استفاده از حافظه داخلی SSD 512 گیگابایتی است.
قیمت بالاتر این مدل نسبت به لپ‌تاپ Surface Book 2- A بابت حافظه ذخیره سازی با ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت بیشتر است.


لپ‌تاپ ۱۳ اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 2 – D

مایکروسافت برای لپ‌تاپ ۱۳ اینچی مدل Surface Laptop 2 – D خود پردازنده Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD در نظر گرفته است.
این محصول باریک و سبک بیشتر مناسب کسانی است به دنبال انجام کارهای سنگین و ویژه نیستند و در حد کاربری عمومی و مالتی‌مدیا از لپ‌تاپ انتظار دارند چرا که این محصول از گرافیک قدرتمندی بهره نمی‌برد.
هر چند که انتخاب رنگ کاملا سلیقه‌ای است اما رنگ مشکی مات و تیرگی عمیق آن، این دستگاه را بیش از پیش جذاب کرده است. هرچند جذب اثر انگشت به دلیل آلومینیومی بودن جنس لپ‌تاپ می‌تواند اذیت کننده باشد.

لپ‌تاپ ۱۳ اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 2 – E

مایکروسافت برای لپ‌تاپ ۱۳ اینچی مدل Surface Laptop 2 – E خود پردازنده Core i5 اینتل، ۱۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD در نظر گرفته است. این محصول هم به دلیل عدم استفاده از گرافیک قدرتمند برای کارهای سنگین مناسب نخواهد بود.
شما عزیزان می توانید برای خرید لپ تاپ سرفیس همین حالا کلیک کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.