سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

نحوه دانلود و نصب Minecraft بر روی کامپیوتر

معرفی و بررسی جدید ترین گوشی، لپ تاپ، مانیتور و سایر محصولات مرتبط با تکنولوژی

نحوه دانلود و نصب Minecraft بر روی کامپیوتر

بازی ماینکرافت یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که تاکنون با بیش از 100 میلیون نسخه فروخته شده است. با این حال، می تواند کمی دشوار باشد، به خصوص اگر در رایانه شخصی هستید. در این مقاله، نحوه دانلود و نصب Minecraft را بر روی رایانه شخصی به شما نشان می دهم تا بتوانید بازی Minecraft را شروع کنید و از آن لذت ببرید. این بازی حتی حتی بر روی پلتفرم های بیشتری نسبت به رایانه شخصی موجود است، اما نصب ماین کرفت بر روی پلتفرم هایی مانند Xbox One، PS4 یا iPhone به سادگی رفتن به فروشگاه برنامه، خرید بازی و دانلود آن است. با این حال، در رایانه شخصی به این سادگی نیست، پس بیایید وارد آن شویم!

نحوه دانلود و نصب Minecraft بر روی کامپیوتر


مرحله 1) لانچر Minecraft را دانلود کنید:

اولین کاری که باید انجام دهید این است که لانچر ماینکرفت را دانلود کنید.

مرحله 2) لانچر Minecraft را نصب کنید:

پس از اینکه لانچر ماینکرافت را دانلود کردید، زمان آن رسیده است که آن را نصب کنید. برای این کار کافی است فایلی را که دانلود کرده اید باز کنید. MinecraftInstaller یا چیزی شبیه به آن نامیده شود. اکنون که فایلی را که دانلود کرده اید باز کرده اید، به راحتی می توانید بارها و بارها روی «بعدی» کلیک کنید و سپس روی «نصب» کلیک کنید. هنگامی که همه چیز دانلود و نصب شد، فقط روی "پایان" کلیک کنید! لانچر Minecraft اکنون باید دانلود و نصب شود!

مرحله 3) راه‌انداز و ورود Minecraft را باز کنید:

تبریک می گویم! اکنون می‌دانید که چگونه بازی ماینکرافت را بر روی رایانه شخصی دانلود و نصب کنید، اما هنوز کاملاً تمام نشده است. لانچر Minecraft را باز کرده و وارد شوید. برای انجام این کار، روی میانبر ماینکرافت که در حین نصب روی دسکتاپ شما ایجاد شده است، کلیک کنید. لانچر باز می شود و با صفحه ورود مانند صفحه بالا مواجه می شوید. در اینجا، می‌خواهید ایمیل و رمز عبوری را که هنگام خرید این بازی در Minecraft.net ایجاد کرده‌اید، وارد کنید.

مرحله 4) بازی Minecraft و از آن لذت ببرید!

بعد از اینکه وارد لانچر Minecraft شدید، وقت آن است که بازی را شروع کنید. انجام این کار آسان است. به سادگی روی دکمه سبز بزرگ PLAY کلیک کنید. شما اکنون بازی ماینکرافت را دانلود و نصب کرده اید، از بازی کردن آن لذت ببرید! همچنین ممکن است علاقه مند به نصب مدهای Minecraft، دانلود Optifine برای بهبود عملکرد Minecraft یا بررسی 15 بسته منبع باورنکردنی باشید تا ظاهر بازی خود را جذاب تر کنید. اگر مشکلی در نصب Minecraft دارید، در نظرات زیر با ما در میان بگذارید. خوشحال می شویم که کمک کنیم!

بیشتر بخوانید:بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسر

کلام آخر
شما در این مقاله با بهترین آموزش نصب ماینکرافت در کامپیوتر آشنا شدید و برای دانلود آن می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://mag.meghdadit.com/download-and-install-minecraft/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.