سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

کدام لپ تاپ ام اس آی ارزش خرید دارد؟

معرفی و بررسی جدید ترین گوشی، لپ تاپ، مانیتور و سایر محصولات مرتبط با تکنولوژی

کدام لپ تاپ ام اس آی ارزش خرید دارد؟



برند MSI در بازار لپ تاپ های دنیا نامی شناخته شده در زمینه تولید لپ تاپ‌های مخصوص گیمینگ یا بازی است. اگر جزو طرفداران پروپاقرص بازی‌های رایانه‌ای هستید، می‌توانید با خرید لپ تاپ MSI از ساعات فراغت خود لذت ببرید.
ما در این مطلب تصمیم گرفتیم که لپ تاپ هایی که در برند ام اس آی ارزش خرید دارند و جزو بهترین های بازار محسوب می شوند را به شما عزیزان معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید... .
 

لیستی از بهترین لپ تاپ های ام اس آی MSI

  • لپ تاپ ام اس آی مدل CX62-7QL
  • لپ تاپ ام اس آی مدل CX61 2QC
  • لپ تاپ ام اس آی مدل MSI S30
  • لپ تاپ ام اس آی مدل GE62 6QF Apache Pro
  • لپ تاپ ام اس آی مدل GE62 7RD Apache B

لپ تاپ ام اس آی مدل CX62-7QL

صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ با پنل TFT و در دو کیفیت اچ‌دی و فول اچ‌دی تولید شده است. نکته‌ مثبت در رابطه با این صفحه‌نمایش، روکش مات آن است که امکان کار با لپ‌تاپ را در محیط‌های پرنور فراهم می‌کند. هرچند زیر تابش مستقیم نور خورشید، روشنایی صفحه‌نمایش به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد و تصویر رو به تاریکی می‌رود. در این مدل از چهار بلندگوی استریو برای تولید صدا استفاده شده است که البته کیفیت خیلی خوبی نداشته و تنها کمی از دیگر لپ‌تاپ‌های هم‌رده‌ خود قوی‌تر است. در این کانفیگ از پردازنده‌ مرکزی Core i7 7500U اینتل، پردازشگر گرافیکی GeForce 940MX انویدیا، 8 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی HDD استفاده شده است.این مدل با میانگین قیمت 2 میلیون و 700 هزار تومان در بازار کنونی قابل خرید است.

لپ تاپ ام اس آی مدل CX61 2QC

شرکت MSI در سری CX61 از یک پنل TN استفاده کرده است. این پنل، روشنایی و کنتراست مناسبی دارد و رنگ‌های طبیعی و زنده‌ای تولید می‌کند. البته مانند سایر پنل‌های TN، زوایای دید صفحه‌نمایش CX61، به‌خصوص در حالت عمودی بسیار محدود است. این مدل همچنین به نسل چهارم پردازنده‌های مرکزی قدرتمند Intel Core با کد Haswell مجهز شده است. وظیفه‌ی انجام پردازش‌های گرافیکی در این لپ‌تاپ‌ها بر عهده‌ی پردازشگر گرافیکی مجزای GeForce 820M ساخت شرکت NVIDIA است. این پردازشگر گرافیکی دارای دو گیگابایت حافظه‌ی VRAM است و می‌تواند پردازش‌های گرافیکی ساده و سبک را انجام دهد. از لحاظ تعداد پورت‌ها، CX61 بسیار غنی است. پیشنهاد من (نویسنده مطلب) صرف نظر از خرید این مدل است، چرا که ارزش خرید آن نسبت به سخت افزاری تعبیه شده آن بسیار پایین است.این مدل با میانگین قیمت 3 میلیون تومان در بازار کنونی قابل خرید است.

لپ تاپ ام اس آی مدل MSI S30

کیفیت ساخت بالای این مدل باعث شده تا در میان ‌برترین‌های (مقرون به صرفه) قرار گیرد و تمامی کاربری‌ها می‌توانند نیازی‌های خود را به وسیله این دستگاه تأمین کنند. در کنار کیفیت و قیمت، این دستگاه دارای ظاهری بسیار زیبا و حرفه‌ای می‌باشد و از رنگ‌بندی بالایی بهره می‌برد. تنوع مشخصات در این لپ‌تاپ MIS سبب شده تا کاربران بتوانند بر اساس نیاز، لپ‌تاپ مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنند. اس 30 با کانفیگ‌های متنوعی در بازار ارائه شده و تمامی آن‌ها از خانواده اینتل بهره می‌برند. قوی‌ترین آن‌ها. پردازنده‌ی Corei7 می‌باشد.از دیگر ویژگی هایی این مدل که برای انجام کارهای اداری و یا وبگردی مناسبت است میتوان به 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه SSD اشاره کرد.این مدل با میانگین قیمت 1.5 میلیون تومان در بازار کنونی قابل خرید است.

لپ تاپ ام اس آی مدل GE62 6QF Apache Pro

MSI در طراحی این محصول از سخت‌افزارهای جدید و قدرتمند موجود استفاده کرده و طراحی آن را هم نسبت به نسل قبلی تغییر اساسی نداده است. برای این محصول جدید، کانفیگ‌های مختلفی در نظر گرفته شده تا کاربران بر اساس نوع نیاز و بودجه‌ خود بتوانند بهترین نمونه را انتخاب کنند. البته مدلی اسپشیال نیز به بازار عرضه گردیده و همان‌طور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌شود، بر روی بدنه آن تصاویری از کاراکترهای Heroes of Storm نقش بسته است. همچون دیگر لپ‌تاپ‌های گیمینگ، GE62 6QF Apache Pro از سخت افزاری فوق‌العاده قدرتمند بهره برده که از جمله آن‌ها می‌توان به حافظه‌ رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 با باس 2133 مگاهرتز در کنار حافظه‌ داخلی هیبریدی که از یک ترابایت هارددیسک و 128 گیگابایت SSD و تراشه سری اسکای‌لیک اینتل اشاره کرد.این مدل با میانگین قیمت 6 میلیون تومان در بازار کنونی قابل خرید است.

لپ تاپ ام اس آی مدل GE62 7RD Apache B

این دستگاه شانزده گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 دارد و حافظه‌ هیبریدی آن از یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارددیسک به همراه 128 گیگابایت حافظه‌ SSD‌ از نوع NVMe تشکیل شده است. وجود این نوع هارد باعث می‌شود سرعت بوت دستگاه زیاد باشد و حوصله سر بر نباشد. لپ‌تاپ مخصوص بازی به یک پردازنده‌ گرافیکی عالی هم نیاز دارد؛ پس چه تراشه‌ای بهتر از GeForce GTX 1050M GDDR5 که 4 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی دارد و تقریباً از پس تمام بازی‌های روز دنیا برمی‌آید. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با فناوری TFT و دقت Full HD با تراکم پیکسلی 1920×1080 برای بازی و کارهای گرافیکی مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بهره‌مندی از تراشه نسل هفتمی اینتل با حداکثر فرکانس کار 3.8 گیگاهرتز و 6 مگابایت کش اشاره کرد.این مدل با میانگین قیمت 5 میلیون تومان در بازار کنونی قابل خرید است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.